Volgers

woensdag 21 november 2012


Kerstkaart gemaakt met de hobbydots.

9 opmerkingen:

Petra zei

Prachtige kerst kaartje Janie!! Groetjes Petra

Creahannie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Creahannie zei

Hoi Janie,
ff 'n nieuwe poging.....,De dotskaarten blijven super mooi en jij hebt er een hele speciale van gemaakt en lekker ook :-) !!

Gr Hannie

Creahannie zei

Ben ik nog een keer....,als je een candy plaatst moet er onder de foto van de candy een link zitten die verwijst naar de blog van die persoon,dat is wel belangrijk!!!,lees de regels bij de blog candy bij bv Gonny.
Gr Hannie

Marianne zei

Heel leuk kaartje heb je gemaakt Janie.
Liefs, Marianne

Anoniem zei

Een mooie kerstkaart Janie.Groetjes Joke

corryskaart zei

hoi janie
wat een mooie kaart in vrolijke en frisse kleuren ziet er supermooi uit!
ps aan de zijkant plaatsen:-)) als antwoord op je vraag!
groetjes van corry

Patricia Wanten zei

Hoi Janie, ik las in een opmerking bij creamutskaartjes dat je net als ik pas nieuwe bewoner bent in blogland. Ik vind je werkjes super leuk en ben daarom volger geworden. Maar bij u loopt het wel als een trein want ondertussen heb je al 29 volgers. Succes nog. Groetjes Paticia.

marion zei

Wat een superleuk blog en superleuk de foto's van je katten. Heerlijk een kattenliefhebster. Tuurlijk ga ik je volgen, je maakt hele mooie dingen. Liefs, marion