Volgers

zondag 3 maart 2013

Hallo allemaal
Ik maak nogal veel kaartjes omdat ik rust moet houden ivm mijn depressie wat niet zo goed gaat.
Nu wordt ik ook aanstaande dinsdag geopereerd aan mijn rechter pols vanwege een karpaal tunnel syndroom. Ook mijn linker pols moet gedaan worden. Nu is het voor jullie even duidelijk dat ik momenteel veel kaarten plaats.
Wie zin heeft om me een kaartje te sturen dat mag natuurlijk altijd. Ik vind het natuurlijk ook ontzettend leuk.
Ik hoop dat ik met mijn linkerhand van de week nog wat kan doen, al is het maar berichtjes sturen over jullie prachtige kaarten.
Groetjes Janie
Mijn adres is
Janie Workum
Bleekmeer 14
1705 BE Heerhugowaard

11 opmerkingen:

jackelien zei

Van mij krijg je een kaart.Ik geniet elke keer weer van je kaartjes. Dan denk ik verhip die is snel. En je weet de challenges ook zo mooi te combineren.
Veel sterkte dinsdag.
Liefs jackelien

Ann zei

Janie, I am so sorry to hear these things. I hope your surgery goes well. I will be praying for you. Hugs to you.

Marianne zei

Wij wonen niet zo ver van elkaar af.
Wil je in ieder geval sterkte wensen met je operatie.
Hoop dat het allemaal meevalt.
Lieve groetjes Marianne

Anoniem zei

Janie stuur je een kaartje en heel veel succes met de operatie.Groetjes Joke

corryskaart zei

Hoi janie
Ga je zeker een kaartje sturen en hoop dat je snel opknapt na de ingreep(zelf 3 x gehad) dus veel sterkte en tot de volgende keer
Groetjes van corry

Aukje zei

Ik kon het bijna niet bijbenen zo snel als jij weer een nieuw kaartje op je blog zette. Maar nu begrijp ik het :-)
Ik wens je voor morgen heel veel sterkte toe.
Groetjes
Aukje

afra zei

Heel veel sterkte morgen Janie , ik bel je in de loop van de week even hoe het gegaan is
Groetjes Afra

Ans Gilbert zei

Hoi Janie,
Wens je heel veel sterkte morgen met de operatie, hoop dat alles goed mag gaan en..doe naderhand rustig aan..ik heb deze operatie zelf ook gehad..en rusten is echt heel belangrijk..liefs van Ans

Dora zei

inderdaad...ik je waarschijnlijk wel gemist...want als ik zie hoeveel kaarten je kan plaatsen...wow..je blijft mij verwonderen. ik snap soms niet hoe je dat doet.
maar veel sterkte toegewenst en beterschap. hopelijk gaat het daarna alles goed.
groetjes

Anita Meijer zei

Oh jeetje Janie toch, dat is niet zo fijn allemaal, je depressie waar het niet zo lekker mee gaat en dan ook nog eens geopereerd worden, heel veel sterkte meis, ik zal aan je denken en natuurlijk ga ik je een kaartje sturen wat dacht je dan.
Liefs van Anita

Eve zei

Hoi Janie als je dit leest ben je al geopereerd. Ik hoop dat alles goed is gegaan.Ik heb het zelf ook gehad en het viel mij alles mee. Hopelijk voor jou ook. Sterkte. Groetjes Eve