Volgers

dinsdag 5 maart 2013

hier nog even een berichtje. ik ben vanochtend geopereerd en het was met 20 minuten klaar .
had geen pijn maar dat is nu anders, het is behoorlijk gevoelig.
ik heb de hele middag er over gedaan om bij iedereen een reactie te geven over hun creaties.
wat is dat waardeloos als je met je linkerhand moet typen vandaar maar even geen hoofdletters gebruikt. ik zag ook nog dat ik bij joycraft een prijs gewonnen had en ook nog bij de creatieve zeebra 1e geworden was. dat is dan wel weer heel erg leuk om te lezen.
en je muis links gebruiken is ook waardeloos moet je maar eens proberen,  ik druk dus steeds de verkeerde knop in, wat een gedoe kis dat zeg.
ik hoop weer snel wat meer te kunnen doen maar daar moet ik nog wel even geduld mee hebben. dus afwachten maar.
ik blijf jullie wel volgen , dan heb ik ten minste nog wat te doen
lieve groetjes janie

20 opmerkingen:

Tinie zei

Ik zou gewoon even geen reacties geven en goed uitrusten, voel je niet verplicht! Gefeliciteerd met je top 3 en de gewonnen candy!! Sterkte!!!

Groetjes Tinie

Michelle zei

Fijn dat het goed gegaan is. Mijn man heeft het ook gehad aan beide kanten.
En ja met links de muis bedienen is absoluut prut.
Lieve groetjes Michelle
PS: ik ben niet boos hoor als je niet zoveel laat horen, ik weet ja waarom:)

Ann zei

Hi Janie, so good to hear about your surgery. I hope your able to get some rest and heal well. Sending a big hug to you.

afra zei

Hoi Janie , goed om te horen dat het tot zover goed is gegaan . Neem nu zoveel mogelijk je rust anders is het voor niks geweest . Probeer nou niet bij iedereen berichtjes te plaatsen . Nogmaals , ik bel je van de week

Groetjes Afra

Marijke zei

Beterschap, inderdaad erg vervelend als je rechts bent en links moet typen.

Groetjes Marijke

Corrie zei

Hoi Janie
Ik wens je een voorspoedig herstel toe, neem je tijd en rust hoor, die reacties komen wel weer

Groetjes Corrie

corryskaart zei

hoi janie
veel sterkte en gauw weer beter worden, want nu merk je pas wat je mis als er een hand niet meewerkt:-))
groetjes van corry

marja zei

Heel veel sterkte Janie!
Neem de tijd en rust om weer op te knappen.

Lieve groetjes Marja.

Miriam zei

Hoi Janie,

Ik wens je een voorspoedig herstel en doe maar lekker rustig aan.

Nog van Harte Gefeliciteerd met je prijzen ... Geweldig !

Groetjes, Miriam

Creahannie zei

Ha die Janie,

Blij dfat het achter de rug is en nu maar veel rusten dan is het sneller genezen,maar dat zal niet meevallen :-(. Sterkte en jou reacties kunnen wij best even missen hoor,we weten allemaal hoe het komt,des te eerder gaat het weer beter met jou!!!

Lieve groetjes Hannie

Anoniem zei

Hallo Janie
Lief dat je een reactie bij mee zet maar doe alsjeblieft rustig aan over een paar weken kan je weer heerlijk reageren.Gefeliciteerd met de prijzen.Groetjes Joke

Hanneke zei

Heel veel sterkte en hopelijk herstel je snel! Typen en muizen met je linkerhand als je rechts bent is inderdaad heel lastig! Groetjes, Hanneke

Greet van Maurik zei

Hallo Janie.

Het allerbeste met je hand en doe maar rustig aan, al valt dat niet mee als je graag freubelt.

Gefeliciteerd met je prijzen, heel leuk.

Groetjes Greet

Anita Meijer zei

Wat fijn dat het achter de rug is Janie, dat het gevoelig is dat is natuurlijk niet zo gek maar forceer het maar niet hoor, weet dat mijn ex-schoonmoeder het ook heeft gehad en de pijn ging vrij snel weg maar die heeft toen echt 2 weekjes niets met die arm gedaan, heel veel sterkte meis. En wat leuk dat je kaart creatie van de week is geworden, dat kon je nu wel even gebruiken.
Liefs van Anita

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Veel beterschap. En ja, veel rusten is de boodschap. Dan maar een paar daagjes minder bloggen, hé. Hou je goed en tot de volgende keer.

grtjs
Claudia

Marianne zei

Heel veel sterkte!
Lieve groetjes Marianne

Aukje zei

Fijn dat de operatie achter de rug is, maar ja, nu moet je wel rustig aan doen! Gefeliciteerd met je prijzen!!
Beterschap en groetjes van
Aukje

Monique zei

Hoi Janie, wat fijn dat de operatie zo snel is verlopen.
Heel vervelend dat je nu wel de pijn volet.
Ik hoop dat je snel opknapt en dat je weer fijn je beide handen kan gebruiken.
Wel ontzettend lief dat je bij mij langs bent geweest en iedere dag een reactie hebt achtergelaten.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo trouw ben in het achterlaten van berichtjes (schaam, schaam).
Heel veel sterkte en hoop dat je weer snel aan de knutsel kan.

Monique zei

o ja en nog van harte gefeliciteerd met je gewonnen prijs.

Dora zei

fijn dat de operatie is gelukt. het is nu even behelpen met je linkerhand.
sterkte. en gefeliciteerd met top 3 en je prijs.
hartstikke mooi!!
groetjes